Tutarsızlık Uyarısı

"Kısa" yazılar yazmak istediğimi söylemiş miydim?


4 Ağustos 2010 Çarşamba

Hey gidi gençliğim


Hayatımın bundan sonrası oldukça "moda"içinde geçecek sanırım.

Bundan 6 sene önce istediğim üzere.. Gerçe ben müzisyen de olmak istedim, yazar da, psikolog da, sporcu da... Hepsini halen istiyorum zaten. Bir taraftan şu an bile az biraz her birinden tadıyorum zaten, vitaminlerim onlar benim.

Az uğraşmadım bir hobiyi meslek haline getirebilmek için. Birşey "öylesine" ise isteği ve coşkusu kaçıyor insanın, ve isteksizlik en korkulası ve kaçılası şey. İstenecek ve sevilecek şeyler bulunmalı içinde bulunduğun konumda diğğ mi?
Tüm yaşantım böyle geçiyor sanırım benim??

Mühendislik okurken konservatuar sınavlarına hazırlanmaya kalkıştığım dönemleri de bilirim, bunun için garsonluk yapıp para kazandığımı; ya da daha kendi bölümümün yarısındayken psikoloji masterı yapmak için okul okul dolaştığımı, kitaplar devirdiğimi; beraber yazdığım gazeteci arkadaşlarımla gelecekte kocaman yazarlar olacağımızın hayallerini de ... Kafaya koyduğumda hepsi olasıydı, ama okuduğum bölüm itibariyle moda ileriye gidebilecek "en olası" hobimdi benim. Bir hobiye tutunmasam, heyecanlanmasam okulumu bitiremeyebilirdim heralde motive eksikliğinden.

Herkesin kendi farklılıkları kendi hayalleri var, benim fazladan birşeyim yok tabi ki ama en azından benim hayatımı da bu çaba güzelleştiriyor. "İstenilen bir şeyleri yapmak" çabası.

Çıkacağım konserlerin provalarına yetişmek için sınavlarımı yarıda bırakıp çıktım, finallerim öncesi kütüphanede ders çalışmak yerine gazete odalarında yazı yazarak sabahladım, "yok artık bu okul yürümeyecek" dedim okulun en "okulda durulası döneminde " yurtdışlarına kaçıp okudum, e okulum uzadı. Uzadı da noldu? Modaya daha çok zaman ayırıp şu an istediklerimi yapabilememe sebep oldu!

Çıkarılası sonuçlar:
  • Azimle s.çan her bi'şeyi deler.
  • Okulunuzu uzatın sevgili yeni nesil üniversitelilerim.
  • Hayaller güzeldir. Hobiler daha güzeldir.
  • Bir gün sahnelere de çıkacam, dergilerde de yazacam.
  • Aslında kendim hakkında yazmayı sevmiyorum ben söylemiş miydim? İnandırıcılığım kalmamış olabilir ama, vallaha bak. Yeni işe başlayacam diye duygulandım, hey gidi gençliğim diyerek, ondan o, ondan.
  • Gerçekten istediğin bir şey için yapılan fedakarlıklar, başka istediğin bir yerler için de yol açıyor.( yok artık nereye bağladım! yok böyle bi sonuç yok yok. )
  • Yazının başında aslında başka şeyler yazmayı planlamıştım. Başka sefere artık..
  • Herşeyin hayırlısı ! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder