Tutarsızlık Uyarısı

"Kısa" yazılar yazmak istediğimi söylemiş miydim?


19 Eylül 2010 Pazar

Ses 1- 2

Hayır hayır blogumu unutmadım! Hele ki yazı yazmaktan hiç vazgeçmedim!
Gerçekten.

Birsürü bahane ile gelebilirim bunca zamanlık boşluk için ama en mantıklıları ;

  • Bulundugum yerin sınırlı internet erişimi blogspot'u "riskli"görüyor. Yahu dedim açın benim önümü yazı yazıcam moda müzik takip edicem vs, ı ıh dediler. "Vınn" mı alsam napsam? yazı yazmayınca eksik hissediyorum hakkaten. şarkı söyleyemediğimde olduğu gibi. ama sanki yazı eksikliği daha da bi fazla.
  • Ayrıca yeni bir şeylere başlamak çok heyecanlı demiştim ya, bir o kadar da o sularda dengelenene kadar çırpıntılı geçen bir dönem. Yeni insanları tanı, kendini tart, iletişim dengelerini kur, iş ortamında okul kantinindeki devamlı sırıtan insan olmaman gerektiğini farket, koooca şirketin işlerini sistemini öğren, anlayamadıgın yerlerde bi kendine dön, kendine beklentilerin de uçsuz bucaksız olunca bir de onları dengele vs...
  • Denge! uff. su yolunu bulur değil mi? Azcık çırpın bakalım sevgili burcu. Zorluk istiyorum deyip duran sen değil misin hep? hah. al canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder