Tutarsızlık Uyarısı

"Kısa" yazılar yazmak istediğimi söylemiş miydim?


19 Eylül 2010 Pazar

Evet evet ben de o milyonlarca kadından biriyim!



Bu arada,

Yarı iş yarı keyif, bir süredir "Mad Men" seyrediyorum çılgınlarca. Onun gözlemlerini de buraya yazayım bir ara.

Ama ilk söyleyeceğim şudur ki, "ünlüleri çok çok beğenme" olayını bi türlü tam beceremeyen , en son ortaokul başlarında Ricky Martin'e falan hayranlık duyabilmiş ben, bir de şunca sene sonra "Donald Draper"(Jon Hamm) hastası oldum!
Gerçe dizideki Don Draper fazla güçlü olmaya çalışan ama aslında her fazla emin gözüken erkek gibi gizlediği biiirsürü zayıflığı olan bi adam olduğundan, o devamlı karizmasını korumaya kasan hali arada bi itici gelmiyor değil. Ama Jon Hamm... :)
"Kıvanç'ı nasıl begenmiyossun yaaa aa brad pitt'i de mii nassı oluuur" diyenlere cevaben bişey bulduğum için en azından kendimi daha normal hissediyorum şu an. Evet
evet artık ben de birine "off yaaa o nasıl duruş o neydi öyle yaaa" diyebilicem.

Daha da burda kız geyiği yapmam.
Başka da bişey demiyorum.

İmajımı kurtarmam için acilen ciddi bişeyler yazmam gerekiyor bundan sonra galba?
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder