Tutarsızlık Uyarısı

"Kısa" yazılar yazmak istediğimi söylemiş miydim?


11 Şubat 2011 Cuma

i'm lovin' it !

Çok fena bahar-yaz-deniz özleminde oldugum şu günlerde; bir süre daha bunları beklemem gerektiğinin bilincinde olarak, bekleme süresini keyifli hale getirmeyi kendime borç bildim tabi ki..

Bir fotograf makinesi bir mp3 çalar her şeyi çözebilir dedim mesela. Kısmen. En azından.
Üşenmedim, gittim aldım. Bu iki alet hayatımın vazgeçilmezi olsa da,birini bir süre önce Belgrat ormanlarında bi yerlerde kaybetmiş, birini de yine yakın zamanda bozuldu bu diyip beşiktastaki bir çöpkutusuna atmıştım, niyeyse.. Bunlara daha iyi bakıcam.:)

Bir sonraki aşamada evime süper bir müzik sistemi kurmak ve bir Nikon SLR sahibi olmak dileklerini koyabilirim önüme. Onlar için de biraz beklemem gerekecek.:)

Son zamanlarda en çok dinlediklerim;
Koop, the Do, ve Zaz.

Mp3 calarımı ilk olarak bunlarla doldurup foto makinemi de çantaya atıp nerelere kadar gidebiliyorsam gideceğim.

Çıkmadan bi kaç kadeh bir şey de alabilirim bünyeye, olmadı dönüşte de olur.

Keyiflenmeliyiz keyiflenmeliyiz... :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder