Tutarsızlık Uyarısı

"Kısa" yazılar yazmak istediğimi söylemiş miydim?


5 Kasım 2010 Cuma

Kirlenmek Güzeldir !

Ne güzel kendi kendime resimlerle oynadım, kolajlar yaptım, sonunda resimlerimi alt alta dizmek yerine az daha kendi isteğimce koyabilicem bloğuma dedim, sonra blogger o kadar fena bir kalitede yükledi ki kolajları, yine alt alta sıfır estetik sıfır yaratıcılıkla dizmek zorunda kaldım resimleri. Başka bi teknoloji varsa da ben bilmiyorum.
Bugün WGSN'de bunları karıştırırken resmen heyecanlandım! Bir şeyi beğenince o beğenme hissini bile çok seviyorum, beğenmekten uçup gidiyorum hatta arada. İlham dedikleri şey böyle bir şey heralde, sırf yaratasın üretesin geliyor.
Zevk dediğin şey de ayrıntılarda gizli hep.

Salaş ve aldırışsız ruh, zevk ile birleşince beni benden alıyor. Kirli paslı hallerin özgürlüğü de. Daha da kendinmişin gibi sanki. Daha da doğalmışın gibi ya da. Olman gereken herhangi bir şeyi kabul etmiyormuşsun gibi.

Şunlardaki güzelliğe bakın; bu renklere hastayım işte!

Jeanologia:
PRPS:
G-STAR:

1 yorum: