Tutarsızlık Uyarısı

"Kısa" yazılar yazmak istediğimi söylemiş miydim?


15 Temmuz 2010 Perşembe

Şehir -2-




"İki şey" demiştim değil mi?
Sokak etkinlikleri derken, arasında istiklaldeki değişmez kültür sokak sanatçılarından da bahsediyorum, 100 metrede bir birbirinden farklı tarz müziklerde danseden dansçılardan da, meydanda kurulan dev sahnede her gece değişik kökenli müzik gruplarının verdiği konserlerden de...

Ama en çok.. En çok
tramvayda konser işine bayıldım ben! Kırmızısına, ahşabına, tıngırmıngırlığına zaten hayran olduğum nostaljik tramvayın sahne haline getirilip tüm istiklalde ööyle dans ede ede salınması inanılmaz çekici, çok çok etkileyici. hele ki bir meksika dalgası edasıyla tramvayın geçtiği yerlerdeki insanların dans etmeye başlaması öyle güzel bir ruh ki...

Kaç sene öncesinden yurtdışındayken insanların yollarda ellerinde sıcak şaraplarıyla dansederek yürümesi olayına hasta olmuştum, yaşadığım yer böyle olmalı şöyle olmalı hayallerimi süsler halen o kareler; ve istiklalde o mutlu gevşek hali müzikle yakaladık işte son dönemde. evet elimizde sıcak şaraplar da olsa hiç fena olmazdı tabi. :)

İkinci şey'e gelirsek, sokak etkinliği başlığından çıkacak olsa da, hatta paralı hatta pahalı bir etkinlik olmuş olsa da, en azından bundan sonraki benzer etkinliklere yol açması adına, ruhu ve samimiyeti adına :
bi' büyük fest!

Boğaza nazır bir rakı festivali!! rakı ve festival kelimeleri ayrı ayrı çok güzel olan ama yanyana hayal edemeyeceğiniz yemekler gibi. Bir bakıyorsunuz harika bir tat bırakmış birliktelikleri.
Sen kalk boğaz kenarında 1500 mezeli bir masa hazırla, sahnede tam da anason kokusuna yakışır sözler müzikler olsun, herkesin elinde rakılar olsun... Daha ne olsun?!!

İki proje de istanbul'a çok yakıştı, bu şehirde bu hava olmalı, sürmeli..
Fikir babalarını da kutluyorum burdan doğru :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder